mandag den 4. juni 2007

Tømmermænd

Hm... jeg har det som om jeg har rigtig mange tømmermænd. Mem jeg har ikke drukket og heller ikke igår. Meget mystisk... Måske er det whopper tømmermænd, måske var den der whopper cheese for stor, eller måske skulle jeg ikke have bestil med ekstar tomat. På den anden side så har jeg aldrig haft whopper tømmermænd før, så kan jo nok ikke være det. Jeg har spist en whopper eller to i løbet af mit 24 år lange liv. Det er heller ikke moralske tømmermænd så vidt jeg husker har jeg ikke lavet noget umoralsk i løbet af weekenden eller i sidste uge. Og jeg kan ikke ringtig huske længere tilbage end det, det gør sgu for ondt i hovdet at få hjernen op i så mange omdrejninger. Måske er det Final Fantay OD, måske har jeg værdet så hooked i denne weekend at jeg har tømmermænd efter det nu. Måske er det af alt det info min hjerne har suget. Jeg har kigget på monster indexet i det store Final Fantasy bog og jeg har holdt styr på elementer, landkort, skatte, items, bazaar goods og personer. Det er jo hård for hjernen og særligt på en Søndag. Måske er det bare forsinkede tømmermænd fra i fredags ??

...Måske er min hjerne bare blevet så stor at ved at vokse ud af ørene ;-)

2 kommentarer:

Anders Borch sagde ...

Jeg tror det er for meget final fantasy...

... og for resten var det det forkerte billede du brugte ;)

http://tinyurl.com/ypmbbc

Strittegitte sagde ...

Du mener at min hjerne er lige så lille som Homers... Tak jeg elsker også dig :-p

Men forresten så tror jeg du har ret ... JA altså kun i det men FF altså ?!
PS kan vi holde vandkamp når vi er hjemme fra arbjede ???