fredag den 1. juni 2007

Endelig fik jeg lavet mig en lille blog


Et stk glad Gitte med avis hat, noget skal man jo stare med at skrive. Så fik jeg endelige lavet en blog. Ja det tager jo egenlig kun 5 minutter... Men man skal jo lige tage sig sammen til at gøre det ikk :-) Jeg ved ikke endnu hvad denne her blog kommer til at handle om lets face it mit liv er ikke så fantastisk spændene at det bør offenliggøres men på den anden side jeg kender heller ingen andre der er så seje som mig ;-)

Første indlæg er klaret, hvem ved hvornår det næste kommer ?!?

7 kommentarer:

Strittegitte sagde ...

WOW men kan også skrive indlæ så skal jeg bare fortælle til nogen at jeg har en blog så bliver den måske lidt mere spændene :-)

Anders Borch sagde ...

Yay! En blog! Skriv noget noget godt i den... ikke som mig, der bare skriver om tilfældige tanker eller mystiske ting der tilfældigvis sker for mig... skriv hvordan man kurrerer kræft, eller noget andet godt... eller hvad de næste 7 lotto-tal bliver.

Verden mangler en blog hvor der står hvordan man kurrerer en nye sygdom hver uge, eller ugens syv vindertal, så alle kan blive lotto-vindere...

Det ville være rart :)

Strittegitte sagde ...

Okay de næste 7 lotte tal siger du 42, 42, 42, 42, 42, 42, 42 !?!

Anonym sagde ...

Hej Dame. Så fik jeg sgu lige taget mig sammen til at kigge på din blog! Sidder og er ved at lave noget til en fremlægning i morgen tidlig.... Buhhhh.... sov først kl. 3.30 i morges og op kl. 7... Håber I har det godt på øen, og passer godt på min mand...
Knus Cat

Anonym sagde ...

Ihhhh.... Prutskid... Havde skrevet noget sjovt til til dig, men kunne få det til at du! Så nu får du en sur test besked....
Savner jer...
Knus Cat

Anonym sagde ...

Hov... Er ikke så skarp... Har fanget den nu... He he... Cat

Strittegitte sagde ...

Åh... Cat altså... !? du er sjov. Jeg vil nærmest påstå at din nr 2 besked er mest sjov ;-) Men vi passer godt på din mand bare rolig, jeg har lige sendt ham hjem i seng !? Selvom jeg tror han havde lidt (mange)tømmer mænd i dag, så har han fådet en enkel øl og lidt internet her hos os ganske hyggeligt. Hvis du nu ikke helt har fanget den så har jeg cencur på min blog så hvis nogen skriver noget uforskammet eller noget andet dumt så kommer det bare ikke på :-)

Men jeg kan da lige blære mig at jeg jo lige idag er kommet hjem fra London efter en hel fantastisk 2årsdag men Anders. Men det kan du lære mere om i næste blog indlæg. Uh.. og jeg har fri i morgen. Men hey hvad syntes du om hele blogger ideen er det ikke noget for dig at have en blog du har altid så mange historier du skal af med og jeg vil gerne læse om det... Måske lidt slader måske lidt brok ;-) Glæder mig til at du kommer hjem fra gylland *kys* Gitte