torsdag den 21. juni 2007

Min blog og min uforbeholdte mening !?

Min blog og min uforbeholdte mening !? *host* Kælling !!

Man kan ikke være gode venner med alle og særligt ikke nogen som man føler ikke respektere en. Det er fair nok og jeg ved at der er mere en en person ude i den store verden som syntes at jeg er en rigtig manipulerende møgkælling (kan jeg ikke huske hvem der en gang råbte det efter mig, men en eller anden har. Måske en X eller noget i den stil) Men når jeg gør mig så umage som i dette tilfelde for at sige til folk jeg ikke bryder mig særligt godt om dem og at jeg ikke har særligt meget til overs for dem fordi de på den ene eller den anden måde har pisset på mig. Så skal de sgu lade mig være HELT ! Jeg prøver at være høflig, jeg er bare ikke så god til det... Det her er en blog hvor der ikke bliver nævnt navne her kan man bare komme af med alt sit lort !?
Fuck af... det var det jeg skulle have sagt, ikke så meget pis bare fuck af !?!

Ingen kommentarer: