onsdag den 13. juni 2007

The boys

I virkeligheden havde jeg en laaang og kedelig og dårlig dag i går. Min mobil telefon havde ingen strøm. Folk ude på mit arbejde var pisse sure over alverdens ligegyldige små ting. Folk er syge og ynkelige og har meget ondt af sig selv. De er så også sure idag... Det må være frykteligt altid at gå rundt og være bitter ?! Den offenlige transport var bestemt ikke værd at vente på igår. Alle togende kørte ikke og 3 busser kørte lige forbi mig da jeg skulle hjem. Så stå man der i 40 græders varme og bander over HT også dukker super frisk og dejlige Daniel op på sin cykkel. Han arbejder lige ved siden af mig åbenbart og han var da lige på vej hjem. Sejt nok ikk !? Så kunne han lige vise mig sin nye æble (magen til mit 13" sort). Dejlig med noget underholdning i mens jeg ventede på bussen. Efter som Daniel ikke havde nogen planer blev vi enige og at mødes hos mig til noget Gin og en gang Justeat.dk. Da jeg så endelig kom hjem så var Anders allerede kommet hjem og han var allerede igang med at mixe mig en Gin og Tonic da jeg kom ind af døre. Godt lavet... Meget godt lavet !?! Så kunne lige lige sidde og snakke lidt og være lidt kærest arktige i en halv times tid. Så kom Ras ind af døren med en ISKOLD 6pack i hverhånd. Også var der dømt playstation og chinese food. Og Daniel fandt ud af hvor mange latterlige små programmer der er lavet til Mac. Bla iAlertU og det fantastiske LightSaber... Funny stuff :) Så blev vi jo lige nød til at Amagedon når nu TV3+ var så flinke vise den. Boys i reder min dag totalt :D En rigtig skod dag blev rigtig god... Godt man har gode venner !!!

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

me love you looong time gitte girl! :D

//D

Strittegitte sagde ...

Åhhhr... Daniella, min egen lille bukakke prinsesse :)

Tak *fnis*

Strittegitte sagde ...

En lille sidebemærkning jeg er lidt mere glad for Anders end "god ven" mere hvis nogen skulle undre sig ?!

Anders Borch sagde ...

Vi er da ellers ret gode venner, synes jeg ;)

Anders Borch sagde ...

og for resten, hvad er det for en skummel PS3 grill på billedet?!?

Strittegitte sagde ...

det er billede af en ps3 og noget mad og en kineser... Som betyder at vi spillede PS3 og spiste mad lavet af kinesere ;-) *lol*

Anonym sagde ...

Jeg troede det var køle-grillen... ha ha... og...... ha ;-)

Strittegitte sagde ...

Men når nu du nævner grille så skal vi jo grille i denne uge men det bliver jo regnvejr hele tiden ellers måske torsdag hvis det ikke regner hvad siger du til det ?

Strittegitte sagde ...

Men Poul jeg ville meger hellere om du komenterede på :
11. juni 2007
Perfekt søndag slutter med tivoli :-)

SÅ kan du jo lige måske skrive svar på mit spørgsmål om hvorvidt du har en kæreste og sådan ?!