fredag den 15. juni 2007

iGoogle er nice

Når nu man er på arbejde så skal man jo også have tid til at gå med noget andet end at Blogge hele tiden. Se det i øjende så mange læsere er der heller ikke her på bloggen. En herlig tidrøver og praktisk er iGoogle. I hvertfald hvis man er windows bruger og det er man jo for det meste når man er på arbejde. Hvis man sad med et æble så have man jo alle sine widgets til at underholde sig med og holde styr på ting med. Jeg køre Win-helvede med sådan noget remote disktiop ting som nogen andre bestemmer over... MEGET !? Faktisk bestemmer de så meget at man ikke en gang kan vælge et ny baggrunds billede. Man kan ikke indstalere noget man kan ingen ting !? Andet en at passe sit arbejde selvfølgelig også være på nette det kan man da og sende mails. Altså på de hjemmesider det ikke bliver sorteret fra fordi at de er for usikre af en eller anden grund. Når ja win-land er jo virus-land, det gelmmer man helt når man er macbruger.
Men ihvertfald så opdagede jeg igoogle og nu er mit live blevet meget bedre. Det holder styr på alt: Min gmail og min blog, kallender og vejrudsigt, selvfølgelig game-section nyheder og Computerworld nyheder som bare opdatere sigselv løbende. Så har jeg babelfish den er nærmest uundverlig, når man nu ikke er super staver. Af små sjove hyggelig har jeg NASA's earth observatory, officelle googleblog (go læsning om alverdens ting) Det nyeste fra Crtl+Alt+Del og dagens Vits og How to of the day. Det eneste jeg mangler er Anders Trafik info dims. Mon han kan logges til at lave den til en iGoogle dims ??? Og alt Googles søge halløj og alle andre funktioner er der selvfølgelig også. Det er bare en form for personlig og venlig google. Altså jeg siger ikke at det er i orden at køre WinXP jeg siger bare at iGoogle gør det en lille smugle bedre.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Yay! Jeg skal da lige prøve iGoogle... lyder da lige som noget jeg også kunne bruge! :-D

Strittegitte sagde ...

yay poul :-) det er alletiders hvis man altså lige har et æble

Anders Borch sagde ...

uhm, hvis man IKKE har et æble...

Strittegitte sagde ...

ja ja men det er jo også det jeg siger når man er på arbejde hvor man IKKE har et æble at lege med...

Anonym sagde ...

Jeg var tæt på æblet - min wintel-labtop hostede stærkt i weekenden... Man tænker - "Er der håb for et kærkomment nyindkøb?" - men overlevede efter en re-install... satans! :-D

Strittegitte sagde ...

Hey jeg kan godt komme og taben den ud af dit vindue ;-) Bor du ikke på 3 sal ?? Og hvis det så er et uheld så dækker forsikringen jo også ikk !? SMart ide den bedste jeg har fådet i dag... Ind til videre !?