mandag den 25. juni 2007

....men du er jo lidt Goth ?!?

Goth or Not ?!?
Jeg er ikke goth og min kæreste er ikke goth og min Mor er ikke goth og mine Guldfisk er heller ikke Goth!? Ja vi går i sort tøj men så stopper den vidst også der. Ikke at der er noget galt med at være goth overhovdet, det er lige før at det er kompliment, men alligevel !? Jeg havde en kollega der troede at jeg havde malet alle mine vække der hjemme sorte eller røde måske ?! Nogen tror man er satanist... jammen du går i sort tøj så tror du nok på satan. Halllooo jeg tror ikke på gud hvordan kan jeg så tro på satan ?! Og når en stiv halv ældre gut som helt sikkert kommer fra Rødovere eller noget andet totalt nederen og tænker han skal være ung med de unge og sådan... så kan han jo snakke med om at være goth !?
- Ja men jeg er ikke Goth for helvede !? *skal læses med stive stemme* unge daaame, jo du er da lidt goth... en lille smugle !? Du er goth og din kæreste er goth... i er da lidt goth i det !
Og sådan blev han ved ind til jeg 10 minutter efter meget overbærende gav ham ret og sagde jo jo jeg er lidt Goth bare for at slippe af med ham. Så gå dog væk mand ?!?
Så tror man endelig at man har fred og sidder ned med en sjus så kommer den samme mand tilbage igen og begynder at snakke om hvor goth Anders og jeg er og goth det er fedt og lige meget hvad vi siger så er vi bare Goth !? Det nye vinder argument er ....men du er jo lidt Goth ?!?

4 kommentarer:

Anders Borch sagde ...

Hvis man nu gerne vil være lidt goth og have guldfisk stadigvæk, så kan man jo købe en "Punk Emo Goth Gold Fish Choker"

http://tinyurl.com/2pwdx2

Strittegitte sagde ...

WAUUUW... den er meget Goth var ?!? NOT !?

Strittegitte sagde ...

En ægte Goth fisk http://www.willembasson.com/blog/?p=21

Sejt nok :-)

Strittegitte sagde ...

Altså mine guldfisk går ikke i sort tøj vel ;-) De er nøgne *fnis*