onsdag den 20. juni 2007

Bræk

- De rigtige venner, det er dem der melder sig frivilligt til at rense dit afløb.

...det må du gerne citere mig for. Min bedste ven hedder Freya :-) Når man nu er dum og pige arktig så ringer man til freya og siger hjælp mit afløb i badet er stoppet. Fortæl mig hvad jeg skal gøre fordi jeg oversvømmer hele min lejlighed. Hun siger køb afløbsrens og vent på jeg kommer. Aldrig har jeg prøvet noget ligende... Jeg håber virkelig ikke at nogen der bor i min opgang læser min blog, for så kommer der nok en klage eller to :-/
Man skruer risten af du kan jo lige se mit lille action shot der efter kommer man ned til det klamme men så længe der stadig er der nede er det okay... Vi puttede en lille smugle afløbs rens der ned og tænker det her er vi færdige med lige om lidt... Men da hun hev "dimsen" af, nede i hullet så blev det virkelig klamt. Aldrig i mit liv har jeg lugtet noget så slemt. For lige at understrege at jeg ikke overdriver kan jeg fortælle at da lugten ramte min næse så kastede jeg op.... hele 3 gange en af gangede ud af mit badeværelses vindue fordi jeg prøvede at trække lidt luft. Kære underbo som havde vinduet åben VIRKELIG VIRKELIG UNDSKYLD ! Kære Freya endnu mere undskyld gange 10000. Næste gang der er noget med afløbet så fikser ANders det og du kan være sikker på at det er en dag jeg ikke er hjemme :-)

Ingen kommentarer: