mandag den 11. juni 2007

Perfekt søndag slutter med tivoli :-)

Dejlig Søndag... eller dejlig sidste uge !? Kan man sige det... ? uge 23 holder MAX !?! JA der var den !! Hvad laver man i løbet af sådan en uge 23 år 07 ??

Mange timers PS3, selvfølgelig ?! 2 års dag med Anders, forære et faldskærms udspring væk, Spa med sin dejlige Kæreste og massage og ansigts behandling og peeling og lavasten massage vil jeg tro det hedder (kan varmt anbefales) 2 timers lykke en lille bonus var at se Anders i hovedet da han fandt ud af at den søde dame ville give ham en ansigts maske på: *lol* En sviptur til London, ude og spise faktisk 2 gange, bla på en meget lækkert og romantisk sted i london der havde en tjener til hver sted en hvidvins tjener og en rødvins tjener og en suppe tjener og en forret tjener og en oste tjener osv... Meget lækkert !? Forkælet nej nej hvad snakker du om ???

Billede af lava sten

Hygget over en Øl og lidt Final Fantasy med Ras nærmest hver aften. Gin Med Poul og hans søde kæreste (eller halvkæreste eller sådan noget jeg kan ikke helt finde ud af hvad de er) Og Det blev holdt hjemmelavet durum night og Poul spiste kun 3 jeg er dybt skuffet over det.

flOw (læs tidligere indlæg) Ahhh... :-)

En rigtig dejlig dag i familiens skød, på besøg hos Annette og Stig i deres dejlige have og prikken over i'et en stor IS i tivoli med 3 kugler....

Nå ja og dronningen var også i Tivoli, hun vidste nok at jeg kom ;-) Altså jeg så hende ikke vel fordi jeg gidder altså ikke at løbe rundt efter Johnny Magrethe, men pressen var der og de sagde at hun var på vej.

Ingen kommentarer: