søndag den 10. juni 2007

En særlig behagelig fordybelsestilstand


Nyt Ps3 spil. Det hedder flOw og det er helt ubeskriveligt. Det handler ikke rigtigt om noget som helst. Du starer som en lille celle (eller det er i hvertfald hvad jeg forstiller mig at man skal forstille at være) i havet. Helt allene i det store dybe mørke flyder man rundt og spiser andre celler og udvikler sig, evolution baby !? Det er helt fantastisk, du føler dig som en del af noget MEGET større. Som du svæver rundt fordyber du dig helt utroligt i dette smukke univers. Billede nederst på siden retfærdigøre det overhovdet ikke. Billederne og cellerne lyser og glimter som de smukkeste ædelstene. Behageligt og meget roligt... Men det kan ikke rigtigt forklares det skal bare prøves. Men det er en helt særlig fornemmelse og en meget lækker fordybelse tilstand som bare sluger dig og så kigger du på uret og der er gådet 3 timer og det er utroligt afstressende... Allene i mørket som en lille celle, livet bliver ligepludselig meget simpelt.



For at opleve denne mærkelige form for afstressende terapi må du altså have en PS3 og så skal du ind og bruge hele 40 kr på playstation store... Ellers kan du bare ringe til mig den første gang er Gratis ;-)

2 kommentarer:

Anders Borch sagde ...

Det er virkeligt roligt of rart og afslappende og afstressende og alt muligt...

Jeg fandt en video, som viser lidt bedre hvordan gameplay er... selv om det ikke er et spil i den normale forstand, hvor man skal vinde over noget, så er det rigtigt rart at spille alligevel.

http://www.youtube.com/watch?v=zTYw44aCNyw

Strittegitte sagde ...

JA og så kan man se på billederne at du flyder rundt (på min arbejds computers tilfælde HAKKER/HOPPER rundt... og fik min Explorer til at gå ned) Men man skal bare virkelig prøve det ?!