fredag den 1. oktober 2010

Afslapning


Så jeg startede min dag i dag med lidt afslapning. Og min allerførste fodbehandling... Det var meget meget meget dejlig :-)

Så har jeg ligget ved poolen og læst dameblade og solet.. LIVET ER SÅ HÅRDT!!!

Igår var vi på en dejlig middag på Blanko det var virkelig god mad og jeg fik en del Magarittas...

Det er lige et billede mere NAM!!!

Alt det man så ikke kan spise får man med hjem i en box... Det er så skørt men i følge min foddame idag meget normalt. De laver så store potioner mad at man kan få resten med hjem.

En underlig frugt, dims, halløj som sidder på nogen trær der ligner birketræ... syntes den var meget fin så jeg nappede lige et snapshot af den :-)

Kunne heller ikke stå for denne blomst :-) Så fin i farven...

Solen går ned over camel-bjerget... Det er flottere i virkeligheden men derfor kan i jo godt se et billede ikk :-)

På Emils opfordring var vi i Walmart. Det er mørkt uden for fordi klokken er 9 om aftenen de har åben til klokken 10 :-)

Grunden til at vi var der... Vi skulle bare bruge tandpasta... Det vi så er kommet til at købe er totalt lyssegrønt og smager af slik... AD det er totalt klamt og Amerikansk.

Så har Kitty og jeg prøvet nogen nye snacks... De smager super godt :-)
Sådan ser de ud... Og de smagte så godt :-) Indtil jeg fandt ud af der er 21% salt i dem... FY FOR POKKER! Så kan de godt være at de er low fat men føj!!

4 kommentarer:

Karpantschof sagde ...

godt at se at Gitte er kommet til the US... vi har nu også Sensodyne derhjemme, Det stopper isninger i tænderne ;) Til gengæld smager det af muggen røv med sukker.

Poul sagde ...

Gitte - Det er så fedt! Glæder mig meget på jeres vegne. Det er lidt som at vokse op igen - være 10 år en gang til. Der er så meget nyt og man bliver udfordret på sine gamle vaner. Sundt sundt sundt.. :-)

Men der er en grænse - og den går ved tandpasta - Klammo! ;-)

MOR sagde ...

Velkommen til den store verden hi hi i må rundt og lede efter nogen sunde naturlige ting....følg Kirstens råd. Skønne billeder tænk hvis min have havde sådanne blomster :-) og ikke var gravet op af en hund. Smukke tær der nu er helt offentlige :-D

Anne-Marie sagde ...

Du må have de smukkeste fødder i hele USA nu. Dejlige billeder du har taget og jeg vil give mor ret, tænk hvis man havde de smukke blomster i sin have og altså heller ikke selv havde en hund, der elsker at grave huller i haven :-)