tirsdag den 28. september 2010

Så blev det mandag...

Så blev det mandag Anders første arbejdsdag... Og hvad jeg kan høre på ham er så er det gået rigtigt godt. Det er nogen søde gutter på kontoret :-) Jeg har tilbragt min dag med at sidde i solen og skype hjem med Emil og drikke kold cola også har jeg været i den lokale spa og så var det jo idag vi skulle ud til Jeff og Lisa som vi aldrig har mødt før og spise middag. Det gik heldigvis SUPER godt... De er smadder søde Jeff samler nummerplader så er der noget der har en Dansk liggende de ikke bruger kunne det være sjovt at sende den til ham han har ikke nogen danske. Anders har også være på DMV får at få sit kørekort skiftet om til et Amerikansk et... Det viser sig at man ikke kan bare få et nyt kort man skal tage køreprøven og teori prøven... Men han har fundet en sej bil så mon ikke han får et AZ kørrekort meget snart :-D



Lidt sej bil :-)

Anders der sveder ovre den dumme køre prøve...

Vi fandt et enkelt dansk produkt i et lille ultra dyrt deli supermarked... Men YAY !!!!

Vi har også været forbi min onkel Steves butik :-) Så var meget sjovt at se en ÆGTE Apple butik. Vi kommer helt sikkert der hen igen... om ikke andet når Emil kommer på besøg til sommer :-)

Kig på taget... De sprøjter med koldt vand så man ikke skal svede så meget når man går på her.

her ser vi Anders meget trætte fusser i vores Mall... Han har endda fået vabler fordi han har været på shopping med mig. Vi har gået så meget rundt og vi har aftalt at på lørdag skal vi bare lave ingen ting og slappe af og sidde med fødderne oppe i sofaen og bestille takeout.

Nogen har måske hørt om det der er et Hunde supermarked i vores der hedder Puppy n' Love og der er noget mystisk noget og det er faktisk lidt dyreplageri hvis du spørger mig... det er jo smag og behag ikk. Men de har simpelthen farve shampoo til hunde så ens lille hunde basse kan blive lidt ekstra hvid eller sort... LANGT UDE??? Ja det syntes jeg lidt!

Dette er en appelsin... Ved ikke om det er meningen at den skal være grøn eller om de bare ikke er modne... Jeg har tyvstjålet en så må jeg prøve at skære i den og se hvordan der er inden i.
Det er også totalt sejt vi så en vaskeægte kolibri igår og vi så en kanin (altså vid kanin nede ved poolen) her til aften. Jeg har også set et lidt halvstort firben der slikkede sol på en væg.

6 kommentarer:

MOR sagde ...

Shampo til Victor ....det er sejt

Taylor-Vebel On The Road sagde ...

I har godt nok fart på derovre - men det er dejligt at følge med i hvordan det går. Husk nu også bare at nyde tilværelsen - I behøver jo ikke at se det hele på den første uge :0) En lave ingenting dag med fødderne op lyder som en god ide.

Her rejner det og er ved at være lidt koldt så jeg har fundet uldtröjerne frem. Vi kunne godt bruge lidt af jeres varme - men klage kan man jo altid.

Knus herfra X

Kiss sagde ...

Det er dejligt at høre fra jer og man kan forstå at I også har tid til at hygge jer. Jeg har lige været på besøg hos din mor og din syge lillebror, han er lidt sølle i øjeblikket. Glæder mig til at høre hvordan det går i den nye lejlighed. Knus

Anne-Marie sagde ...

Måske man kunne bruge den shampoo på sig selv ?!!

Unknown sagde ...

fed dyt, den vil jeg gerne køres rundt i, den må i gerne købe

Strittegitte sagde ...

Jeg tror lige vi skal spare penge sammen før vi har råd til bilen :-)Men den var godt nok fed!!! og den kunne virkelig køre hurtigt...