søndag den 26. september 2010

dag nummer 2 og YAY det var en god dag :-)

YAY idag var en hel god dag :-) Jeg har fået mig et telefon nummer: +1 602 327 5134 så nu kan man bare ringe :-) Det var rigtig dejligt!!! så har jeg været ude og mega shoppe nyt tøj... 7 bluser et par bukser og en undertrøje for 418 kr WTF det er så billigt at man føler man snyder dem i butikken ikk :-) Vi får svar i morgen om vi har fået lejligheden... vi har pruttet prisen ned 300 dollarzzzz om måneden det er da ok ikk :-) Der kommer masser af billeder:


Mine nye sko <3 <3 de er så fine..

her spiste vi aftens mad her til aften :-)

Jeg prøvede at tage et billede af sol nedgangen...

det er her vi skal bo :-)

Den indendørs pool der er også nogen stykker uden for :-)

det lille soveværelse (der følger en mini altan med til det)

Det lille badeværelse... der er badekar :-)

Spisestugen....

Det store soveværelse... det er meget større end det ser ud på billedet.

Det lille tv område :-) Ok i sorte og hvide farver....

Køkkenet! DET ER IKKE BRUNT!!!! Det er hvidt YAY!!!!!

Det store badeværelse....

Et meget stort skab

lidt af udsigten uden for

Lidt mere uden for... der er meget pænt og hyggeligt :-)

Jeg ved ikke om man kan se det på billedet... Vi spiste frokost på en Italiensk cafe ting... på deres "restroom" man må ikke sige wc eller badeværelse, var der lidt mund skylle vand og hårspray og lidt duftevand og den slags hvis man nu skulle haa brug for det... Meget hyggeligt men også lidt fjollet.

1 kommentar:

MOR sagde ...

Hold op hvor ser det godt ud. Er det møbleret eller hvordan. Jeg tager det lille soveværelse :-)Hvornår er den ledig fra?
Fedt med alt det tøj...når man komer behøver man jo bare tage en tom kuffert med....NICE