fredag den 3. september 2010

Har endelig en opholds tilladelse !!!


YAY idag var vi endelig på visum kontoret...
Og vi er totalt godkendt!! De var smadder søde inden på visum kontoret havde ikke haft nogen som helst grund til at være nervøs... Vi talte med 3 forskællige mennesker der inde og ingen af dem spurgte os om noget vi ikke vidste, eller som var svært at svare på og alle var totalt hjælpsomme. Det eneste der var lidt spændene var at blive lukket ind i selve bygningen. De var vagter og man skal hele hele som man skal i lufthavnen af med bæltet og de kigger hvad man har i tasken og man må ikke få sin iphone med ind selvom man skal sidde og vente i TIMEVIS Zzzzz !?
Men det hele gik og jeg er super lettet :-) SÅ YAY Anders og jeg er endelig blevet godkendt !!! Nu skal vi bare blive færdig med lejligheden og holde en fest eller 2 har en vigtigt fødselsdag jeg skal til den 19 og så er vi goooood 2 GO !!!!

3 kommentarer:

Anders Borch sagde ...

Ja, vi er normalt totalt uforberedte og utjekkede i alt vi laver. Da vi først var inde på ambassaden syntes jeg også at vi var nogen af dem der havde bedst styr på vores shit :)

MOR sagde ...

Selvfølgelig blev i godkendt og har styr på jeres shit :-) det har jeg hele tiden mærket i maven, så pøj med livet i det store land :-)

Maria sagde ...

Det er så vildt, I tager afsted! Jeg ville ønske, det var mig - ja, og Rasmus og drengene, altså. I får simpelthen så meget held og lykke herfra, at I ender med at skulle betale told for det.
Knus - og tillykke med godkendelsen!