lørdag den 25. september 2010

Arzona dag 1

Hm... jeg ved ikke hvor hvad jeg skal skrive eller hvor jeg skal begynde og virkeligheden er det vel en slags dag 2... vi ankom jo igår :-)

Jeg har selvfølgelig lavet den gode faldt i søvn kl 6 om aftenen vågnet ved midnat og nu er jeg bare lysvågen DOH!!!

Men idag har været en travl dag med mange indtryk gode og dårlige... !?
Well we just moved here... det er helt klart dagens sætning!?

Og folk har været utroligt søde ved os idag. Vi har mødt så mange mennesker der har prøvet at hjælpe os.... vi er allerede blevet inviteret på drinks !!! Det er jo ret dejligt ikk.

Jeg har fået shoppet en masse gode ting til ingen penge!!! Man føler lidt at man snyder butikkerne fordi nogen ting bare er virkeligt billigt !!! Vejret er så dejligt man tror det er løgn... måske endda lidt for godt vi var ude og går i dag... ikke så langt højst et par kilometer men FUCK (det må man forresten ikke sige her ovre) hvor var det varmt!!! Og jeg har endda fået en dum vabel :-(

Også har jeg fået det sejeste krølle hjern og nye sko :-)

MEN der er altså også nogen ting her ovre der kræver tilvending...

De har ikke opfundet roll on deo... jeg kan i hvertfald ikke finde det. De har ikke opfundet hårkur kun balsam. Og man kan ikke få en adresse med mindre man har en adresse i forvejen, man kan ikke få et telefon nummer med mindre man har et telefon nummer og/eller en adresse...

Heldigvis skal vi kigge på lejlighed i morgen og de søde drenge inde hos T mobile virker lidt mere fornuftige :-) Måske i morgen bliver en lidt mere heldig dag for os....

Men vi har været rundet og se lidt så der kommer lidt billeder:


Fra min frokost fik jeg en lille lykkekage... Det første jeg tænkte var HVEM er nu gravid :-)


Det er kanalen lige ved siden af der hvor vi skal bo... Det ser endnu flotter ud i virkeligheden!!!

Bag ved palmerne ligger der et Starbucks :-) Der er bare palmer over alt!!

Jeg har ikke købt noget der inde endnu... rygterne siger de har salt lakridser der inde og så kom jeg sådan til at tænke på Emil da jeg gik forbi de sælger vores ynglings slik der inde...

Var det noget med lidt slik til Morgenmad??? Amerikanerne er helt vilde med det der sukker ting... Jeg sprang lige over... for nu !?

Syntes bare det var et sjovt navn :-)

Det er her vi bor på hotellet... Vi har lys i kaktussen, hvis du forstår sådan en lille en ;-)

Ooops.... det var jo bare en lille Homer donut...

3 kommentarer:

MOR sagde ...

Hvorser der dejligt ud og I 2 man kan vel ikke forvente at det hele klapper og man finder alt på dag 1 så på med vanten eller skulle jeg sige badetøjet og find ud af mere. Pøj med bosted

Anne-Marie sagde ...

Hvor er det dejligt at se lidt billeder fra jer og følge med i, hvordan tingene skrider frem. Jeg håber for jer at i snart finder noget at bo i

Anders Borch sagde ...

Jeg tror det er Helene og Kenneth der kommer med en god nyhed til dig. De har sikkert snart et lille nyt mirakel ;)