søndag den 12. september 2010

i familiens tegn, snot og photo

Sikke en weekend...
Lørdag startede vi med at line op til det hele store familie foto hos Anders familie... Billedet er jo ikke klar endnu ellers var det selvfølgelig kommet på bloggen. Hurtigt visit hos "de voksne" altså Anders voksne Annette og Stig. Så var vi hjemme et par timer og få flyttet sengen ud og doneret en hel masse ting til helene... Det var så dejlig at komme af med de sidste tinge vi siger mange tak :-) Om aftenen var den store obligatoriske fællesfødselsdag som vi holder en gang om året godt vi nåede at få den med. Nogen af Anders familie medlemmer blev meget teenage-stive og det var god underholdning. God og dejlig aften men eftersom nogen ANDERS har smittet mig så da vi tog hjem ved en halv 2 tiden var jeg meget træt og meget fyldt med snot!!! idag har vi været hos min far og spise dansk mad selvfølgelig!!! Jytte laver altså en virkelig GOD æblekage på æbler hun havde haft med hjem fra... en eller anden dansk ø hun lige har været på ferie på. Så har vi siddet hele aftenen og kigget på billeder fra min barndom og jeg har hugget nogen jeg skal have lavet kopier af som skal med til Arizona... Gamle billeder er altså seje!!! Den gang verden var i sepia farver så folk bare gladere og mere naturlige ud... Super hyggeligt!
Perfekt afslutning på en hyggelig weekend...
Nu skal jeg ha tid til at være syg og pudse næse og drikke tea. Også må jeg nok lige forbi han Dr. Nielsen i morgen og høre om han har nogen gode drugs til mig :-)
Til alle der læser med ha en god aften og husk at en lille kop tea altså er helt dejligt en søndag aften....

1 kommentar:

MOR sagde ...

Ja så må du se at blive rask, for næste weekend er jo også besat, så bare puds/pust ud :-)