tirsdag den 31. august 2010

Farvel

Ja farvel til en masse kollegaer idag... Og en meget god ven. Det var sgu hårdt!!

Farvel til Helene som altid får mig til at grine over dårligt engelsk.
Farvel til Pil jeg ved ikke hvordan jeg skal klare den uden at se dig hverdag uden at høre historie om hvad man laver til spejder og om alle dem der heddet Jesper.
Farvel til Lars som er Mr. Awesome og som jeg nørder med hver eneste dag på arbejdet.
Farvel til Cat en af mine ældste og bedste veninder som jeg elsker over alt på jorden...
*her må gerne fældes en lille tåre*
Farvel til Jones og Ro mine 2 lyspunkter og bedste mobbe ofre i det seneste år...

Selvfølgelig er det ikke et rigtig farvel skal se mange af dem i løbet af ugen... Men alligevel er det trist. Gad vide hvordan livet som arbejdsløs bums/ house frau bliver...???

3 kommentarer:

MOR sagde ...

PUH ha...smil igen

Anders Borch sagde ...

Jeg kender det, og det jeg er mest urolig for lige nu er at jeg ikke når at sige farvel til mange af de venner jeg har pga alt det stress der er lige nu...

Strittegitte sagde ...

Jamen.... Vi skal nok nå alle vores venner :-)