onsdag den 18. august 2010

Sælger ud!!!

Nu bliver det hele sgu mere virkeligt!!! Jeg har sat nogen af mine ting til salg i den blå avis...
Altså ikke for at tjene en masse penge, mere for at slippe for at smide dem ud. Venner og Familie er blevet spurgt hvad de ønsker sig og HELDIGVIS er en stor del af mine tinge rykket videre til min dejlige familie. Det Glæder mig totalt meget at min dejlige lillebror og mor kan få glæde af mine ting og bruge dem hverdag måske tænke lidt på mig imens. Men når man når til at komme af med alt sit crap og sælge ting og forære en masse væk. Så bliver det hele sgu lidt virkeligt. UH!!! Det kilder godt nok lidt i maven...

4 kommentarer:

MOR sagde ...

Selv uden ting tænker vi jo alligevel hver dag men så er du her jo lige som lidt ik :-)

Strittegitte sagde ...

:-D

Karpantschof sagde ...

Kunne være jeg skulle lægge billet ind på ballerinaskoene? :P

Strittegitte sagde ...

Ja helt sikkert du skal bare selv komme og hente dem :-)