mandag den 30. august 2010

Cowboy UP !!!!!!

Hm... De sidste par dage har faktisk været lidt mærkelige. Ikke at jeg har været så meget der hjemme men når jeg har været hjemme har det været lidt trist og kedeligt. Det eneste man sådan kan lave der hjemme er at pakke kasser og rydde op og bære ting ned til storskrald og sidde i soveværelset og se tv på det meget lille tv. Aftens mad består mest af færdig hakkede salater fra Føtex og frugt pakker. Og det gør mig lidt nedtrykt... Så nu har jeg taget en beslutning og min hjerne er indstillet på COWBOY UP!!!! Op på hesten og afsted. Det kan ikke nytte noget at gå og være deprimeret og det hele er lidt noget kaos nu. Det bliver jo HURTIGT meget bedre. Der er masser af mennesker som jeg skal nå og se og have det sjovt sammen med inden jeg skal afsted. Masser af ting der stadig skal opleves inden vi rejser... SGU!

Jeg har fået en Meget klog mail fra Anders gode-fe-gudmor Marianne som har prøvet alt det jeg går igennem nu og det er ret så betryggende. Og hun har indspireret mig til at pakke lidt ekstra kassner ned i stedet for at smide det hele ud til storskrald. Hun har fået mine tanker lidt hen på at jeg nok skal få nogen nye venner i Arizona og fortalt lidt om hendes oplevelse af at være "damen der bare rejser med" det hjælper rigtig meget. Det hjælper mig klart videre i mission COWBOY UP!

Jeg tror at mit mål skal være at på mandag skal lejligheden være mere eller mindre tømt på mandag så kan jeg gå igang med støvsuge og vaske gulve. Lad os håbe det holder :-)

2 kommentarer:

MOR sagde ...

Jeg selv sætter daglige overskuelige mål, lige fra hvor langt jeg skal nå med mit strikketøj til hvad der skal gøres af praktiske ting, mennesker der skal kontaktes osv. På denne måde bliver det overskueligt og som regel helmer jeg ikke før dagens mål er nået og wupti så er delmålene blevet til hele målet
:-D

Strittegitte sagde ...

du er en klog dame mor :-)