onsdag den 25. august 2010

Optur


Skøn skøn skøn dag... Idag har michael været og hente de fleste møbler i stugen. Det er bare så skønt nu har vi et rum som næsten er HELT tomt... Køkkenskabene er ved at være tomme. Vi har næsten kun de ting vi bruger nå ja også lige 10 fade hvorfor fanden er der ingen der mangler fade!!! Men det er god fremskridt... Næste store ryk bliver i næste weekend hvor mor og Emil kommer og tager alt hvad de skal bruge... Det glæder jeg mig RIGTIG meget til... Der kommer til at blive taget en masse mere. Der ud over går det godt med vægten så man ikke har en sofa og et tv så er det som om man er mere igang ikke så meget tid til at sidde og snacke dumme ting man ikke har godt af... I aften skal Anders og jeg ud til min far som har lovet at lære os at bage leverposteg det har de ikke i Amerika og vi har også lært at bage rugbrød. Om ikke andet så kan en lille leverposteg mad vel minde en om der hjemme hvis det bliver alt for hårdt. Nu mangler jeg bare nogen til at lære mig at sylte rødbeder så bliver det en hel fest. Min næste store bekymring er visum kontoret og advokat... Hvad nu hvis de ikke når at ordne alle papire inden 1. Oktober så har vi ikke noget sted at bo :-( lige nu er der ret meget kaos i lejligheden men jeg har da min seng og så jeg kan lave mig en lille kop tea inden jeg skal sove... Tænk posetivt Gitte!!! Yes we Can !!!! Yes we Can !!!!

3 kommentarer:

MOR sagde ...

Yes you can.
Glæder mig til at se jer.

Strittegitte sagde ...

Glæder mig da også til at se jer....

Strittegitte sagde ...

Yes we can !!!