mandag den 16. august 2010

KarmA

Selvom jeg ikke kan stave til Karma så fik jeg en masse god af den med på vejen idag :-) Endeligt er det officielt, endelig kan jeg pakke mig sammen og gøre mig klar. Sige mit job rigtigt op... Ordne alt ting, kigge på lejligheder jeg har jo fundet en jeg gerne vil ha. Så lad os håbe den er der til mig når vi kommer der hen. Jeg kan elske min søde dejlige Mor for alle de varme strik trøjer hun har lavet til mig gennem alle årende. Jeg jeg får nok ikke så meget brug for dem foreløbigt. De må komme i kælderen :-) Men det er på en måde også lidt trist... Så mange ting der skal gøres men nu er jeg klar, jeg har et mål noget at arbejde hen i mod. YES hvor er det bare fedt jeg er så glad. Det er så spændene at flytte et nyt sted hen. At opleve en ny by for første gang ...hvor føre den gade mon hen? Hvad sælger de der inde? Hvor er det bedste supermarked? Hvor drikker man drinks hvis man vil være lidt fancy? Hvad er det for nogen der bor der, er de tyve og røvere hele bundet? Så mange nye og spændene oplevelser og ting og muligheder... Alt er muligt (ikke så meget er tilladt - det er jo Amerika) Men også lidt ked jeg kommer til at savne nogen dejlige mennesker her hjemme. Jeg kommer til at save gader hvor der går mennesker rundt, i Arizona der går man ikke til bageren man køre. Man går ikke ned og handler man køre... Køre køre køre !? Vi må ikke håbe at Anders og jeg får blodpropper, hjerte stop og fede ankler fordi vi bare kommer til at køre rundt hele tiden... ÅH NEJ lad os ikke håbe det. Nu har jeg arbejdet så hårdt for at tabe mig lidt så gider jeg ikke at tage det hele på igen SGU! Gad vide om jeg bliver færdig med at tænke over det hele før vi er der. Det tror jeg faktisk ikke hvis jeg skal være ærlig... Men idag bliver det bare fejret med champagne og danske jordbær og ALT Andet der er godt og usundt (jeg tror jeg får det MAX dårligt på alle måder i morgen) af mad og sprut og vin og slik og alt det væmmelige jeg har fået her til aften. Nu vil jeg stoppe med at skrive også prøve at nyde det lidt og kysse min kæreste på rejsen :-)

3 kommentarer:

MOR sagde ...

Jeg er så glad på jeres vejne men også rigtig ked, for jeg kommer til at savne jer så meget <3

Strittegitte sagde ...

du skal da ikke være ked af det... Kommer da også til at savne dig men vi ses jo og vi kan tale sammen over skype som vi plejer :-)

Strittegitte sagde ...

http://www.weknowurban.com/Scottsdale/Optima-Camelview/Rentals/7157-e-rancho-vista-drive-unit-4002-scottsdale-az-4383765/