mandag den 16. august 2010

Vente tid...

Ih... det har været en dejlig aften :-) Anders og jeg har været ude og spise lidt sushi, fået en dejlig kop kaffe og vi har været i biffen. Rigtig sød film Knight and day det var ikke noget stort mester værk men vi grinede en hel masse. Og det hjælper altid at sidde på kysserækkerne fordi så man kan kysse lidt imens så bliver filmen jo automatisk også bedre. Vi har lavet en hel masse og snakket om en hel masse ting og planlagt og googlet og snakket mere... Men tiden går så langsomt! Det er næsten lige meget hvad man laver så er det bare ikke helt godt nok eller sjovt nok ford man hele tiden har vente tiden i baghovedet. Ih... Hvor er det irriterende, hvor er jeg træt... Hvor vil jeg bare gerne komme lidt videre. Jeg ved ikke hvad jeg skal og hvordan jeg skal forholde mig. Det er så mange ting man burde ordne men jeg ved ikke hvor jeg skal starte fordi jeg ved ikke hvordan jeg skal forholde mig. Skal jeg pakke alt mit tøj ned skal jeg pakke det varme tøj i kælderen skal jeg forære en hel masse af det til nogen andre... Hvad skal der ske med mit køkken skal jeg smide alt mit gamle bras ud eller skal jeg pakke det ned og have det med mit til en ny lejlighed. Fordi jeg ikke er afklaret kan jeg heller ikke holde styr på noget som helst her hjemme eller komme i gang med noget. Giv mig nu et svar. Giv mig nu noget jeg kan bruge til noget. giv mig bare et eller andet konkret ellers bliver jeg sindsyg.

1 kommentar:

MOR sagde ...

Rolig nu, alt kommer til at gå som det er meningen det skal