lørdag den 16. oktober 2010

Alice Cooper og Andre Danskere

Det er lidt sjovt for et par dage siden sad jeg på altanen og solede mig. Jeg syntes jeg hørte Danske stemmer nede ved poolen men tænkte at det nok var min fantasi der spillede mig et pus... Da jeg tilsidst hørte nogen råbe MOAR DET ER KOLDT tænkte jeg OK den er god nok så jeg Løb ned til poolen helt cool lod som om jeg tilfældigt var kommet forbi og sætte mig bare i en liggestol... Da jeg kom der ned snakkede børne engelsk ØV ØV ØV... Så gik der lidt tid også slog de ovre i Dansk YAY!!!! Det viser sig så at der bor en Dansk indisk familie her. Så dem møddes vi med her til morgen og sad nede ved poolen og drak morgen kaffe og fik gode tips om hvor det er godt og handle og man går ud og spiser og alt muligt. Super hyggelig morgen og meget dejligt at snakke en helt masse om hvor man finder alle de gode steder i Scottsdale...
 
Igår var vi på CoopersTown som er Alice Coopes egen cafe han har åbnet i hans hjem by Phoenix.
Det var en super god oplevelse... Anders og jeg ser gerne rejse/mad programmer i fjernsynet om aftenen og vores gode ven Adam Richman fra programmet Man v. Food havde vi set spise en meget stor Hotdog der og den blev Anders altså nød til at prøve...

 Her ser vi så den meget store Hotdog
Også tager Anders sin første bid....

Det var en super sej og sjov oplevelse selvom det lidt er noget mad svineri... Han kunne selvfølgelig ikke spise op men han fik selvfølgelig resten af sin Hotdog med hjem som han sidder og spiser til frokost nu :-) Så vi siger tak for mad til My Man Alice...


tak for mad

5 kommentarer:

Anders Borch sagde ...

Mmmm... Hotdog.... *savle*

Maria sagde ...

Minder om Danmark. Det er skægt - havde I bare været på ferie, så var danske stemmer nok knapt så interessante, men nu hvor I bor der, så virker det nok mere glædeligt :-) Men det er da super, der bor nogle danskere så tæt på og som kan give et par gode hints!

Jeg er altså stadig dødmisundelig på jeres USA-eventyr. Og varmen. Varmen... ikke mindst varmen! Jeg håber-håber-håber, vi kan skrabe sammen, så vi kan komme på et lille roadtrip!

Strittegitte sagde ...

Kan i så se at spare op til en roadtrip... vi vil gerne have gæster snart!!!!

MOR sagde ...

Jeg kan godt forstå at hr. Borch savler og jeg kender da nogen der vil være noget misundelige.
Skønt med andre danskere.......

Strittegitte sagde ...

@mor er Det lige en største hotdog ever!!?