tirsdag den 12. oktober 2010

is, vand og taco festival !?

Hej Alle der læser med :-)

Her er et par af de seneste oplevelser... Alt kan ikke nå at komme med men her er nogen af de ting vi har lavet. Husk at du kan klikke på billederne så bliver de store. Og husk at skrive kommentare på min blog jeg elsker at læse kommentare fra jer der hjemme :-) Hvis ikke du har en Gmail så burde du altså kunne logge på som anonym...

Vi har det rigtig godt og vi er ved at falde mere til... Vi har været i IKEA og købe en lille smugle dansk mad og jeg har bagt rugbrød her til aften som jeg plejer at gøre der hjemme det føles rigtig godt.

Forresten så har Anders og jeg fået en hjemme telefon da der jo er skidt mobil forbindelse i lejeligheden nummeret er: +1 480 219 8902 så kan i bare ringe :-)

Så vil jeg også meddele at det første brev hjemme fra er kommet fra Annette og hun sendte slik med... Det må i andre ogs huske og gøre HA HA HA



 And og Kitty og jeg hold en fridag og få frokost i vores center... Måske kan man ikke så godt se det. Men dette er portionen efter jeg/vi ikke kunne spise mere. De laver bare for meget mad jeg kan altså ikke spise så meget :-)
 Senere da vi kom hjem og vi havde fundet noget NYT !! En ny slags snack m&m med kokus NAM NAM. De minder mig og Helene aka The Tuna og hendes meget søde kokus/vanilie parfume. Men de smagte dejligt :-)
 Alt dette her er forskælligt kage dej... MOR det her land kan min hemmelige opskrift ;-) Selvom jeg prøver at holde vægten så bliver jeg nød til at bage nogen kager !!!?
 Spiderman cupcakes... De har virkelig meget med cupcakes her ovre!? Men disse var virkelig seje og sådan en pakke koster omkring 6 dollars. Jeg har ikke fået lov at købe en endnu men someday !!!! Måske når vi får besøg på et tidspunkt eller gæster !!!
 Tomater... de ser bare så lækre ud!? Fordi jeg prøver at spise sundt har jeg fået NOK af tomater med for søren de var flotte !!!
 I sidste uge fik jeg overtalt Anders til at vi kunne køre på en ægte Amerikansk Diner... Der var så cool! Der var lysserødt over det hele. Det var et sted der hed "The Sugarbowl" Som man måske kan se på billedet så er jeg lidt træt men jeg blev god igen da jeg fik mit livs første ægte Amerikanske Sundae...
Mmm.... det var med kaffe is og chokolade og et syltet kirsebær på toppen OMG... det er noget af det jeg virkelig kan lide. 
 Ok det er en lidt sød historie... Anders sagde de havde nogen fancy appelsin vand på hans arbejde. Og eftersom jeg jo ikke er blevet inviteret der ud endnu. De kunne godt tage at holde en fest eller noget... Nå men så bad jeg jo Anders om at stjæle en til mig HA HA HA... Og så viser det sig at det er PELLEGRINO sodavand. Det skal lige siges at da vi var i Italien så drak Stig og jeg KUN Pellegrino vand... sså jeg kom sådan til at tænke på ham imens jeg drak den og derfor har jeg taget et billede. SÅ det er til dig Stig hvis du ellers læser med :-)
 Her i weekenden havde vi også Taco festival i vores by... Og da vi gik op på taget var der udsigt over det alt sammen :-) Og så er det jo meget flot med "the Mountains" i baggrunden :-)

 Nå ja... man må da lige med i billedet når man ser så godt ud ikk :-)
Vi var også ude og se en Kæmpe kunstig sø.... alt det vand her er menneskeskabt !!!

Her kan man se lidt mere det var kæmpe :-)

6 kommentarer:

Karpantschof sagde ...

Det ser sgu godt ud, tøsepige!

MOR sagde ...

Oh alt det der dej Tulle, gud ved hvor de har fået vores opskrift fra?
Det ser ellers dejligt ud alt sammen og det kan være der kommer brev fra min efterårsferie :o)

Anonym sagde ...

Det ser bare rigtig dejligt og spændende ud, skønt at kunne følge med i hvad i laver:)

Anonym sagde ...

Det var Mia forresten, kunne ikke lige huske hvordan jeg skrev til jer sidst:)

Finn sagde ...

Hej Gitte
Det må saftsusme være svært at være på slankekur med alle de fristelser. Måske skulle du starte med at kondiløbe fx til las Vegas og tilbage igen:)Det lyder ellers som I nyder livet derovre.
Mange knus og tanker
/Finn

Finn sagde ...

Det tager lidt tid af finde ud af alle de koder og besynderlige ord man skal gengive.
/Finn