onsdag den 27. oktober 2010

Ude og køre...

Så fik han logget mig ud og køre ham Anders. Han er nu lidt streng han siger han har en overraskelse og jeg havde på fornemmeren at han var ude på noget. Men vi fandt en lille vej hvor der var kun et par enkelte biler parkerede og der kørte kun 2-3 biler forbi imens vi var der så det var ok sikkert.

Men jeg har været så dygtig jeg har lært at bakke og køre og parkere og lave u-vendinger idag...

Det er da meget godt ikk :-)

Jeg må sige jeg var lidt nervøs men det var slet ikke så svært...
Efter vi havde kørt lidt så tog vi hen på noget der hedder youghurt-Land og fik en stor is. Det er super sejt de har 25 forskellige slags frozen Youghurt og 200 forskellige toppings så går man bare amok og så vejer de det bare også betaler man efter vægt :-)

Her er den is jeg fik :-)
Det er allemulige forskellige slags is med Himbær og vingummi-regnorme og lidt kiks :-)
MAM MAM MAM...

På is-parkerings pladsen var det lidt mange flere mennesker og biler men jeg kørte bilen ud af båsen også kom der en POLITIBIL !!!!!!! Men vi blev ikke stoppet puha det var heldigt... jeg kørte bare bilen ud af båsen ikke andet, men jeg gjorde det fint til trods for at jeg var bange for politiet og alle de andre biler. Anders kørte hjem bare rolig :-)

9 kommentarer:

Anders Borch sagde ...

Du var sej, og selv om der er meget at lære og selv om man godt kunne se at du syntes det var lidt uhyggeligt, så blev det jo hurtigt nemmere.

Inden længe er det dig der kører mig rundt til alle steder :D

Anonym sagde ...

Du er mega sej!! Jeg er lidt misundelig over du ikke skal tænke over koblingspunkt og alt sådan noget!

Anonym sagde ...

glemte lige at skrive hvem det var fra... Knus Cat

Strittegitte sagde ...

Ja det var faktisk meget sjovt... Det eneste er at bilen altså køre når man ikke holder bræmsen!?

Unknown sagde ...

godt kørt Gitte

MOR sagde ...

Du er da for sej Tulle, du fortjente den der nam nam is SEEEEEJT....

Strittegitte sagde ...

tak tak tak jeg skal nok ud og køre igen iaften... så må vi se hvordan går. Jeg skal bla lave en 3punkt vending og køre i 8 taller og Anders siger også at vi måske skal paralel parkere.

Anne-Marie sagde ...

Super sejt gjort Gitte, jeg er stolt af dig, og selv om du synes at Anders er streng, så betaler det sig i den sidste ende. Så bare klø på. Knus

Anonym sagde ...

Mia sagde ...

YAY!! Glæder mig til at du gir en tur :D