mandag den 4. oktober 2010

Nye oplevelser

 
En lille ørken film... Jeg prøvede at fange en film af 2 små baby marrekatte... men de stak af fra mig ØV... Men Anders og jeg havde en dejlig eftermiddag med en lang kørretur ud for at se lidt af den stat vi bor i... Der er virkelig mange kaktusser og buske og seje dyr vi ikke har der hjemme.
Her er vi stadig på tur ude i ørkenen... dette billede viser lidt hvor STORE de der kaktusser er :-)


Har vi mig som en lille ørken pige :-) Som man kan se i baggrunden så er der buske over det hele... Det er fordi vi har det der hedder High-Dessert det vi sige at der altså vokser noget her :-) Men tag ikke fejl det er stadig pænt ødet og varmt!!!
Her er et billede far et supermarked der hedder AJ de har så mange lækre og gode ting... Her har vi også fundet et par danske ting da vi gik på opdagelse... Marmelade fra den gamle fabrik, lurpak smør, blåskimmel ost og medister pølse. Men det hele koster virkeligt meget her... dette supermarked er nok tilsvarende mad og vin i magasin der hjemme. Men vi kommer nok igen her til for at købe smør, det er amerikanerne ikke så gode til.


i et andet supermarked fandt jeg Kitty capcakes... Men vi måtte ikke købe dem for Anders den sure voksen... Jeg syntes de ser ret flotte ud, Kitty og jeg kunne helt sikkert ha spist dem alle sammen.

Her er et lille billede fra der Lejligheden... Endelig har jeg fået pakke alle vores ting ud. Og jeg har fået sat alle vores egne ting rundt omkring i hjørnerne så føles det lidt mere som hjemme. Ikke at jeg føler mig hjemme her endnu, men mon ikke det kommer på et tidspunkt???  

På det her billede ser vi nogen NAM NAM Tostilais Anders og jeg fik for nogen dage siden... De er så gode til Mexikansk mad her... Det smager 10000 gange bedre end noget som helst man kan få der hjemme.

Så var vi en aften i Old Town... Vi havde fundet på nettet et lille sted der lave økologisk mad. De lavede også nogen lysserøde drinks til os. Det var Vandmelon sangria og det smagte bare så dejligt... Old Town er virkelig hyggeligt det område vi var ude og spise i var deres Galleri område... så der var kunst butikker over alt... det meste var ikke lige min smag men det så dyrt ud :-)
En gammel post kasse og en ny postkasse ved siden af hinanden... Syntes selv det er et lidt hyggeligt billede.

Det her så meget flottere end man kan se på billedet. Der er lyskæder over det hele og gamle huse... Evt prøv at klikke på billedet så bliver det større det kan være det hjælper en lille smugle :-)

3 kommentarer:

MOR sagde ...

Det ser dejligt ud og skønt med de kager, ja Anders er altså for voksen :-)

Taylor-Vebel On The Road sagde ...

Nøøøjjj det ser varmt ud - meerkat-foældrene er nok ude og sælge bilforsikringer :0) hmmm ved ikke om de kører i DK, men her har vi et "bilforsikringssammenligningsfirma" (pyh, det var et langt ord)der hedder comparethemerkat.com (sikkert fordi folk stavede compare the market forkert) så vi ser meerkatte alle vejne på tv (fint klædt på i "posh" tøj) .....

Jeg kan godt lide det der supermarked med alle de eksotiske frugter fint arrangeret i kurve mmmm

Anders Borch sagde ...

Pst... der står stadig at du bor på Frederiksberg i din profil :p