mandag den 13. december 2010

Nye bekendskaber

så vi har haft en lidt travl weekend i denne uge men på den gode måde :-)

Fredag var vi til middag hos min franske Veninde Valy og hendes mand Christoph. De bor i samme bolig komplex som os bare en en 1000 gang mere lækker lejlighed med trægulve og et stor sort køkken og møbler fra Italien :-) Rigtig flot og lækkert!!
Det var super hyggeligt selvom de nu er meget franske... Manden går totalt meget op i vin og Cigare og nøgne damer og Valy er heldigvis lidt mere nede på mit plan... Vi fik dejlig middag og der efter så vi ikke så meget til mænderne... de sad på teressen og drak konjak og røg cigare hele aftenen. Altså Anders var kun med på drikkeriet for han bliver så dårlig hvis han prøver at ryge en cigar (tænker tilbage på nytårs aften nogen år siden hvor jeg måtte gå hjem med Anders kl 12.30 helt grøn i hoved fordi han havde fået en ordenlig havanacigar af en af drengende)
Os damer hyggede inden for med kaffe og champange så det var jo heller ikke helt dårligt vel...

Jeg fik lige taget et enkelt billede af os allesammen :-) Det er ret mørkt men man kan da godt se en lille smugle på billedet :-)

Lørdag var vi til Julefrokost med Anders arbejde hvor jeg mødte nogen af alle de kollegaer jeg hele tiden høre han går og snakker om så det var skønt... Allesammen fik en ipad i julegave af firmaet. Jeg har jo en så Anders vidste ikke helt om han skulle beholde den eller måske forære den væk til nogen eller bytte den til noget andet fra Apple-Store han måske hellere ville ha men der gik ikke 2 min efter vi var kommet hjem så var den åbnet og han er bare så glad for den...
Han har endda taget den med på arbejde idag så han kunne høre radio fra den imens han arbejde eller et eller andet. Jeg er glad bare han er glad. Men det bliver nok lidt svært at toppe den julegave der :-)


Til Julefesten fik jeg selvfølgelig også lavet et lille stunt... man skal jo være den skøre pige fra Danmark ikk... Jeg havde begivet mig ude i min nye lækre meget høje sko og jeg er bare så glad for dem men deres latterlige lille stilet hel blev bare ved med at sidde fast mellem deres gulvbræder ude på teressen MEGA pinligt tilsidst måtte jeg altså skifte sko rigtig ØV!!!!!!

Men jeg blev ret gode venner med Anders kollega Brandon og hans kone som jeg overhovdet ikke kan huske hvad hedder :-) Men de er totalt ligesom Cat og Ras begge to. Brandon (ja ligesom ham fra 90210) han er sådan en stor fjollet fyr som kommer med dårlige jokes hele tiden og som vil gøre alt for at prøve at få en til at smile. Damen ellers shopping kager og slik ligesom mig !? Og så har hun go humor og er med på at drikke sig stiv i hvidvin !!! Så dem har jeg inviteret her hjem til dansk mad, nu håber jeg at de 2 mænd så kan finde ud af at finde en dag!

Søndag sov vi det meste af dagen væk men jeg fik da lige pakket "lidt" gaver ind og Anders lavede æbleskiver til morgenmad. Vi har endelig fundet en æbleskivepande. Vi købte den på apoteket af alle steder... Det er skørt !!

Hvordan vi skal få plads til alt det i kufferten det ved man ikke helt!!!
Men måske må vi bare ladevære med at ha noget tøj med så må i låne os noget tøj når vi kommer :-)

3 kommentarer:

Anders Borch sagde ...

Ja, han var meget fransk og havde et vinskab hvor vinen lå på den helt rigtige temperatur og han var rigtigt glad for at snakke om at han havde havde sin svigerfar med på et sted hvor de havde topløs servering. Lidt suspekt...

MOR sagde ...

Ja man må lægge øre til meget Anders, men det er også lidt sjovt at komme lidt bag facaden ik.
I kan låne alt det tøj i vil men det vigtigste er ikke gaverne men at i kommer <3 <3

Strittegitte sagde ...

jammen vi er snart på vej :-)