tirsdag den 7. december 2010

I ate the snake...

Og den skal på ingen måde misforståes !?!
Anders og jeg var ude og spise i fredags og jeg kan ikke huske hvad stedet hed men vi tog der hen fordi at de havde slange på Menu Kortet!?

En lille frø der også spiser en slange!?


Bare lige for at vise så var det et rigtig cowboy sted vi var henne hvor vi drak øl af syltetøjsglas. Der var hø på gulvet og der lugtede lidt af ko måske fordi de havde en ko gående uden for...


Her er fætteren så slangeknogler og så lå der noget friturestegt slange neden under...


Anders syntes godt om slangen....


Andre var mindre imponerede :-(

Men det var sjovt at prøve og nu kan vi begge sige at We ate the Snake !!!!

2 kommentarer:

MOR sagde ...

Godt gået men jeg behøver ikke prøve når jeg kommer vel

Anne-Marie sagde ...

Sejt gået, men jeg tror måske også jeg lige springer over, men stedet ser nu rigtig hyggeligt ud