søndag den 19. december 2010

Grand Canyon

WOW så fik vi endelig set Grand Canyon!!! Hvor er det bare noget af det flotteste jeg nogen sinde har set!!! 

Vi var så heldige at have vores ven Peter fra Danmark på besøg så jeg må altså tilstå at det er hans billeder jeg har tyv stjålet hans billeder... Lad os bare sige at han kamera er en lille smule bedre end det der sidder i min iphone.

Her er lidt mere af udsigten og så er det sjovt at det er naturen selv der syntes at den sten lige skal ligge der...


Som en sidste lille bonus har jeg lige en lille film med udsigten :-)
Bare lige for at bevise at det var pisse koldt film nummer 2 ...



1 kommentar:

MOR sagde ...

swDet må have været en fantastisk oplevelse at se det in real life og bonus må da være sneen så er i lidt tilvenede til i kommer hjem en tur, for her er masser af det.
Jeg håber at opleve Grand Canyon my self en dag :-)