torsdag den 9. december 2010

Har du fået julekort eller App ?

Jeg kan høre at nogen har...

Mon de alle sammen når frem?? Altså julekortne... Ikke Betinas det har jeg lige fundet under en pude i sofaen så det må jeg skynde mig at få sendt !!! IDAG !!!

Mon i har fået jer nogen glimmer overraskelser der ude endnu??
"nogen har fået bonus" i deres kort!!!

Bare så jeg kan sidder her hjemme og forestille mig alle jeres fjæser helt "ej tak Gitte" artigt ha ha ha !!!

Nu skal jeg over til Reena og Hygge med ungerne og det glæder jeg mig til. Vi har det altid så sjovt og hyggeligt sammen.

 Her er vi allesammen ude og spise efter Diyas fantastiske show i Lørdags :-) Det er ikke det bedste billede i verden men det gør måske ikke så meget undertegnede havde fået en del drinks...

Rygterne siger også at Anders App er udkommet idag så tag lige og tjek den ud! Man kan hente den til sin iphone og se den på Itunes *HER*
Jeg er død stolt af ham eller det tror jeg vi alle sammen er :-) Min Lillebror siger at han allerede har været inde og give Anders App 5 ud af 5 stjerner !!! Godt gået af min allerbedste ynglings !!!

iPhone Screenshot 1

1 kommentar:

Anders Borch sagde ...

Jeg har ikke fået noget julekort, men jeg har hentet en app på app store. Det var rigtigt sejt. Og det var befriende så meget lettere hele processen gik end den gjorde hos Vodafone.