fredag den 3. december 2010

juler i solen...

Når nu vil jeg jo bare sende en lille trussel ud. Jeg juler her hjemme for at prøve at finde den gode julestemning frem og der bliver skrevet julekort !!!! Flere end nogen sinde før... Jeg sidder selvfølgelig i solen på altanen og skriver dem og arbejder lidt på min tan samtidig men alligevel! Så bare en advarsel skynd dig at sende et i min retning jeg bliver glad og jeg er helt sikkert ved at sende dig et :-)


Du kan lige få adressen en gang til:

Gitte Andersen
7151 E. Rancho Vista Dr. # 4007 
Scottsdale, AZ 85251
USA 


4 kommentarer:

MOR sagde ...

UHHHH <3

Finn sagde ...

Hej Gitte
det virker som om mad fylder meget i jeres hverdag:)Vi er selv i gang med det helt store halløj til julemaden. Bag mig uden for havedøren ligger sneen op til 40 cm på vores havebord.Det er kridhvidt og mneget pulveragtigt. I det hele taget er Danmnark iklædt en smuk hvid kappe som skjuler alt det grimme. Vi glæder os til se jer. I MÅ DA GODT LIGE KVITTERE NÅR MAN SENDER BILLEDER ETC OVER TIL JER:(
Knus
/Finn

Strittegitte sagde ...

Hej Finn,

Hvis du vil ha svar på emails så skal du sende dem til mig ikke til Anders og du skal bruge min Gmail den anden virker ikke !?

- Gitte

Simon M Larsen sagde ...

Hej, ej jeg synes der hvor du bor lyder utrolig spændende! Jeg er 17 år, og jeg ved bare at jeg gerne vil bo i US engang. Hvor er det du bor? Arizona, men hvor? De seneste billeder du har lagt ud ser vildt godt ud! Sikke et dejligt sted at bo! Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvad du arbejder med osv. :-)