mandag den 30. juli 2007

Derfor spiller Tøser ikke PS3

Jeg sidder en rolig mandag aften og skriver lidt inde på Playstation forumet. Dumme pige nævner ingen navne logger på og spøger: hvad er Fireware ???
Hm.. jeg svare tilbage mon du mener WiFi ???
øhh... jeg ved at der er noget der hedder firmware som man kan have på sin psp... men hvad er det ?

Det man har lyst til at svare er det skal du ikke bryde dit lille kønne hoved med lille pige. Men det ville jo ikke være pænt gjort vel. Så jeg svare :

Firmware er meget simppelt forklaret noget der er på din psp i forvejen og du skal ikke pille ved så Fucker du bare det hele op !
Men hvis du rent faktisk gerne vil vide hvad det er så kan du læse om det her
http://en.wikipedia.org/wiki/Firmware
Jeg ved ikke hvem du har snakke med og hvad de har sagt men lad være med at rode med ting der er så komplicerede at du ødelægger din psp...
Held og Lykke

Nogen gang er brugere meget dumme !?!? Helt Ærligt mit køn KVINDER er det virkelige det dumme køn !? Ved kvinder virkelig ikke noget om teknik. Og har hun ALDRIG hørt om Google !! Hun kunne sgu da ha googlet det hvis hun i virkeligheden gerne ville vide hvad det var AAARGH !??

Ingen kommentarer: