fredag den 27. juli 2007

Det er fredag og Onkel David gir ØL !?

En dejlig gammle kollega ringer og siger jeg kigger lige ind i dag med en kasse øl... Jeg vil jo bare ind og se om i har det godt :-) Det er jo dejligt !? Det er da en rigtig kammerat !? Godt initiv og alt det der !? Jeg håber bare ikke jeg bliver lige så stiv som sidst jeg drak med David jeg måtte gå hjem klokken 9 far venners og kaste op ude foran min opgang også på hovdet i seng... *suk* Men det er jo et par måneder siden jeg er jo blevet mere voksen i mellemtiden... Klart nok !?Tak Onkel David du er sgu da en gutter mand :-) ...og klart en af de seje !?

- Ja det er så ham den seje med Øllen, der er min Onkel Daaavid !?

2 kommentarer:

Strittegitte sagde ...

Øv Bøv onkel David var syg så der kom ingen for at drikke øl med os :-(

Anonym sagde ...

Men det vare ikke længe før Onkel kigger forbi med lidt øl :D