torsdag den 5. juli 2007

Fordømte bryster... :-(

Når man skal til bryllup så skal man jo komme og se lidt pæn ud. Sådan noget indvolvere jo en kjole og er der noget jeg ikke har der hjemme så er det en kjole og jeg ejer slet ikke noget tøj der ikke er sort. Det må ikke være sort når det er bryllup det bringer jo uheld :-( WHAT TO DO ??? Den typpiske pige havde jo nok tænk yay kjole shopping... men ikke denne her pige !? Jeg går selvfølgelig på nettet og prøver at finde en kjole jeg kan lide også tager jeg ind og henter den. Det er 1000 gange nemmere. Jeg hvilken model der klær mig og jeg ved hvilken slags mine fordømte overdimintionerede bryster kan være nede i. Jeg finder en kjole i www.monsoon.co.uk på nette der er helt perfekt se billedet.
Men den kjole sælger de selvfølgelig kun i london det er klart... Det er sgu da også fordårligt at jeg ikke har et privat fly så jeg lige kan komme der over og købe den. Så mig ud og kigeg efter kjolei går og jeg fandt rent faktisk også et par stykker som jeg sagtens kunne forstille mig at have på... Men kunne mine store bryster være nede i uden at få kalstrufobi de kjoler nej nej det havde jo været for nemt ikk ?!?! Så kjole jagten fortsætter idag. Kryds fingre for mig der ude :-) Har noget et godt bud til et sted hvor man finder er fin kjole jeg vil kune lide som ikke er sort så sig endelig til...

2 kommentarer:

Strittegitte sagde ...

Jeg har fundet er en fin kjole... der findes ingen billeder af den på nettet så det må jeg lige klare når jeg komme hjem. men det er en Viola Placket Dress hvis det siger noget noget som helst !? Vent til i aften så kommer der billeder !?

Anders Borch sagde ...

Der kom jo aldrig nogen billeder af den kjole... og efter den er krympet lidt er den nok ikke helt stueren længere... derfor er vi jo stadig nogen, der godt kan lide den ;)