fredag den 3. august 2007

YAY the movie

Så er det endelig i dag vi skal ind og se "the movie" og det glæder jeg mig helt sindsygt til... Bare det var NU vi skulle ind i biografen og se filmen. Det eneste der er ved hele denne begivenhed der kan gøre mig en lille smugle trist er at Poul ikke kommer :-( Det er ikke det det samme uden min Ynglings Poul i heeeele verden :´-( Og Daniel her set filmen i forvejen men så længe han gerne vil se den igen sammen med MIG er det okay... Vi har snakke om at spise en lille Whopper inden filmen så til dem der skal med så kl 19,30 på BK ellers er det kl 20,30 i biffen.
JEG GLÆDER MIG BARE SÅ MEGET !?!?

6 kommentarer:

Anders Borch sagde ...

YAY! Whopper!

eller...

YAY! Simpsons, mener jeg :)

Strittegitte sagde ...

Dumme mand ! Men jeg sagde jo jeg ville gi en middag ikke ;-) Jeg sagde ikke hvor !? HA HA

Unknown sagde ...

Jeg siger YAY! til både Whopper og Simpsons

Hilsen
Halle

Strittegitte sagde ...

Se Anders kig hvad Halle har skrevet... Det er bare sådan man rigtig gør ;-)

Anonym sagde ...

ARGH! Onde - ONDE FYN!! Lige nu har jeg det som Homer der må nøjes med at kikke på værdens største doughnut..... ... yay.... *sniff*

Strittegitte sagde ...

Vi snakker ikke om hvem der fuckede den tur totalt op vel *SS* Det var i hvertfald ikke mig !?