torsdag den 30. august 2007

Gourmet Hotdog

Mig som ALDRIG spiser en Hotdog !? Jeg har aldrig stået på resturent fodkold og fådet en indianer i kano m/lort og blod på ryggen eller 2 brændte øgler med slam... Men så igår da jeg var i tivoli med Jens-Christian blev der serveret gourmet hotdog til deres mad festival. Også blev jeg logget det må man da lige prøve... En økologisk pølse lavet af rigtig kød med med kryderier i i hjemmebagt brød. Sennep lavet af Karl Johan svampe, bløde løg stægt i andefedt, noget hvidt som jeg ikke ved hvad er og hjemme lavet kethup af soltørrede tomater og karse på toppen.
Det smagte helt vildt godt... altså af Hotdog af være !? Det er selvfølge ikke det samme som en Wagyu bøf (kobe) til 1400 kr men det var smadder godt. Men tak til Jens-Christian for indvitationen og for at få udvidet min hoisont :-)

Ingen kommentarer: