mandag den 10. september 2007

Syg hele tiden...

Nu er det nok... jeg bliver ved med at blive syg !? Jeg når at være rask i en uge eller to også bliver jeg syg igen. Denne gang er det bihulerne den er galt med. Jeg har slim og splat og gue over det hele !? Jeg ved ikke men det er efter alle mine læge/labratorie serier House og ReGenesis holder ferie. Det er som om min krop stadig vil se nogen læger og vide noget mere om bakteriere. Nu har jeg altså bestilt en tid hos lægen på onsdag kl 17,00 Nu er det simpelhen nok. Altså jeg er ikke gravid eller noget, men jeg ørler stadig hver morgen fordi jeg får slim galt i halsen. Det er ikke just noget hyggeligt morgen ritual vel !?

JEG GIDDER IKKE MERE NU !? Nu vil jeg gerne blive rask og frisk !? Jeg gidder ikke at have det dårlig og jeg gidder at være en savle splatter og jeg gidder ikke at have ondt nogen steder !?

2 kommentarer:

Anders Borch sagde ...

Jeg er også temmeligt træt af at være syg hele tiden!?! Der burde være en lov imod at komme på arbejde og smitte kollegaer, eller måske en lov imod at være udendørs overhovedet når man er syg. Så kunne vi blive nødt til at ligge derhjemme og blive raske og vi ville ikke hele tiden blive smittet med nye onde ting!

Strittegitte sagde ...

Ja hørt !? Jeg har tænkt mig at få lægen til at tage en blodprøve sådan så han kan under søge om der er et eller andet MEGET galt med mig siden jeg hele tiden bliver syg !?