tirsdag den 27. juli 2010

Hm...

Har ikke Blogget meget længe skal nok til at igang igen. Snart kommer der forhåbentligt en masse nye ting og skrive om... Snart skal Anders og jeg måske på en lidt længere ferie til et meget varmt sted.

Jeg går fortiden og tænker lidt på alle de mange mennesker jeg kender. Alle-dem jeg holder meget af. Hvormeget man savner når man er væk i lidt længere tid. Hvormeget jeg tuder i lufthavnen hver gang Anders har møde et eller andet sted ude i verden i 5 dage.

Uh.... det hele er spændene og hårdt på en gang. Og hvor skod er det lige at være på slankekur samtidig.

Lykken er at spise burgere med den man elsker...

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kender altså nogen der nok vil tude vandfald. ;-)

Strittegitte sagde ...

Det er strengt at være anonym !?

MOR sagde ...

Det var ikke meningen at være anonym.
MOR