torsdag den 29. juli 2010

Daddys fødselsdag

Hyggelig aften igår var forbi min farmand. Han har haft fødselsdag men som altid er han jo aldrig hjemme på sin fødselsdag. Mon en eller anden dag at jeg også bliver så gammel at jeg hellere vil stikke af fra det hele end jeg vil have en gave og holde en fest??? NO MAN det kommer aldrig til at ske.

Ved Sønderport (så mange gode minder)

Men det var hyggeligt han havde stegt nogen meget store økologiske bøffer. Det er noget med han har en ynglings slagter inde i nærheden af Nørreport jeg ved ikke helt hvor. Men det var hvertfald død hyggeligt en af de ting jeg så godt kan lide ved at tage ud til min far der er at han bor så tæt på. Nogen gang kan man tage forbi 10 minutter og bare lige hente noget også kan man lige sige hej og stadig nå alle de 1000 andre ting man skal nå den dag.
Hvordan mon det bliver i fremtiden ? Hvis man flytter lidt væk? Er man så tvunget til at se hinanden 14 dage intensiv hygge til det står en ud af ørende?? Ej det tør jeg næsten ikke tænke på. En Gitte har nogen basale behov der skal opfyldes hverdag som cola, et bad, noget at spise og at snakke med Anders (kun os to) det er også derfor jeg elsker at køre og snakke. Lidt tid alene til at tænke det har alle jo brug for.
Bliver det mon så formeget i fremtiden!? Intensiv tvangs hygge.... Det lyder godt nok uhyggeligt. Eller savner man folk mere alt efter hvor man kilometer man er væk fra dem??
Det er mange ting der skal tænkes over... Godt jeg har et stort hoved!? Har du glemt hvordan det ser ud så tog jeg et billede af mig selv i elevatoren i går hjemme hos Daddy så kig på billedet ;-)

1 kommentar:

MOR sagde ...

Dejligt at det var hyggeligt og ja selvfølgelig kommer du til at savne os alle(hvordan tror du vi har det) men med nutidens teknologi vil det jo føles tættere.
Mor