torsdag den 2. oktober 2008

ho ass bitch made playa hater ?!

Criterion games my ass !? Jeg er så sur over det dumme dumme dumme.
Så kan man ligepludselig få trophies, det er dejligt ikk. HVIS man starter fucking forfra. Jeg er så gal over det. Det er simpelhen så nederen gjort af dem. Ja ja Tillykke med dit burnout licens og at du har spillet i 55 timer... Forresten du skal liiige starte forfra hvis du vil ha nogen trophies. Det sutter så meget og jeg bliver så gal over sådan noget jeg kunne have været mindst levet 15 - 20 stykker men istedet for er jeg level 2 !?

2 kommentarer:

Anders Borch sagde ...

Ja! hvor svært kan det lige være at læse igennem ens savegame og uddele trophies når den loader... der er i forvejen sikret imod at man kan bruge andre folks savegames, så det er jo ikke som om det kan misbruges alligevel... kom ind i kampen criterion!

Strittegitte sagde ...

Åbenbart meget svært...
Jeg syntes at det er så unfair jeg håber at de får så mange klager at de finder ud af at lave det om.