søndag den 20. juli 2008

sommerferie

Nu er det jo sommer ferie. Jeg har haft fornøjelsen af min lillebror i 17 dage og det har bare været så fedt og mega hyggeligt at se ham igen og rigtig få hygget igennem med tivoli og gril aftner osv. Nu er jeg endelig kommet hjem igen og lejlighed virker pludseligt helt tom det var jo lige så hyggeligt at have den lille møgunge på besøg.
Hvad skal man så lave... Min gide gamle ven Tekken er der jo altid så efter lidt intensiv gaming idag har jeg fået kæmpet mig op på en 70'ne plads på online over hvem der styre i Tekken dog kun i denne uge... 
Men i morgen er det mandag også starter der en ny uge så har jeg også 7dage til at blive nr 1 frem for en enkelt lille eftermiddag ;-)
Det skulle da lige foreviges...    

Hvis nogen sidder og keder sig i sin ferie så send mig da lige en lille invitation til et slag tekken, jeg er i hvertfald frisk :-) 

2 kommentarer:

Anders Borch sagde ...

Hvor er det sejt!!!

Bare det var mig, der kunne komme på top 100 i et online spil...

Strittegitte sagde ...

du kan da bere øve dig !?