onsdag den 14. november 2007

VERDEN STINKER !?

Jeg er blevet røvet !? Hvad fanden sker der... ??? Kan man ikke sidden i bussen eller gå på gaden ude at blive fucking røvet !? Jeg er så vred over det... Jeg går ikke rundt og ligner en der har en der har mange penge. Jeg går ikke rundt og vifter med mine penge jeg går ikke i smart designer tøj. Hvis nogen spørg om jeg vil købe husforbi eller om de må få en 5er til en øl eller hvad det nu lige måtte være så siger jeg sgu ja. Hvad er takken man får... MAN BLIVER FUCKING RØVET !? Midt i myllertiden på vesterbro der er mennesker over det hele og ingen ser noget eller siger noget. Folk er skide ligeglade, fuck dem... Det er jo ikke dem der skal rejse på søndag, det er jo ikke dem der ikke har noget plastickort, det er jo ikke dem der ikke har noget sygesikringsbevis, det er jo ikke dem der lige har mistet alle de kontanter de lige har hævet i banken. Jeg er så sur over det !? Fuck jer allesamme... VERDEN STINKER TOTALT !?

3 kommentarer:

Poul sagde ...

SHIT - Hvad hulen sker der? - Well, velkommen i statestikken over folk der oplever alle andre være ligeglade når der foregår et røveri lige for næsen af dem..

Hvis det kniber - kan du få en femmer til en smøg.. :-)

Fik engang neglet minpengepung på McD.. Man skal bestille ALT forfra. (Her tænker jeg ikke på dit Meal, men kreditkort, sygesikringsbevis, kondomer etc.. )

Strittegitte sagde ...

Jeg klare mig jo nok... Men det er bare så irreterende !?

Maria sagde ...

Flammekaster. 'Nuff said...

(og råb så lige et gigantisk ØØØØV!, når du går amok på folk på Vesterbro).

/Maria - der for nogle år siden fik stjålet pung og pas en time efter landing i Madrid!