onsdag den 10. oktober 2007

SKRID... vi boller !?

Det er Tirsdag aften kl er vel... omkring 10-11 stykker !? Vi er lige igang med noget - take at hint !? Telefonen ringer adskillige gange og den vil ikke stoppe og det er enormt distraherende fordi at man jo godt ved at det er Anders arbejde hvem fanden ringer ellers kl 11 om aftenen !? Hvorfor ringer Jens for at tude over ting han alligevel ikke forstår... Gå nu væk !? Anders ringer op til ham bagefter, Hej jens jeg lå lige og havde sex med min kæreste men nu har jeg tid til dig... Han høre ikke engang efter han snakker bare videre!! Uforskammede satan...

1 Man ringer ikke til nogen kl 11 om aftenen

2 hvis man gør og telefonen ikek bliver tager så ringer man ikke 4 gange mere

3 når man ikke ved hvad man snakker om og man ikke har noget at sige så gør man bedre i at holde sin kæft

4 Nogen har et liv udover sit arbejde

Lille Jensemand gå nu væk !? Lad mig være sammen med min kæreste når han har fri. Giv ham lidt fred så han kan møde på arbejde glad, frisk og veloplagt !? Næste gang så tager jeg telefonen når du ringer midt om natten og så kommer du til at få dit livs største skide balle hvis ikke et er vigtigt !?

11 kommentarer:

Anders Borch sagde ...

Heldigvis har du jo ikke nogen kontrakt med Zmag, så de kan jo ikke rigtigt bestemme noget som helst over for dig...

Jeg har ikke skrevet et ondt ord om Zmag nogen steder... men et lille link til denne side fra min kan vel ikke skade.

Strittegitte sagde ...

Ja ja endelig link mig !? Jeg håber han ser det... Måske kan du skrive et blog indlæg om hvor sur din kæreste er for tiden fordi hun ikke kan havde dig i fred og så kan du jo linke til mig :-)Smart !?

Forexs sagde ...

s/zmag/zmags
wq!

Anders Borch sagde ...

forexs: Det smarte ved at skrive zmag i stedet for zmags er at hvis man googler zmags (for eksempel som potentiel ny medarbejder), så finder man ikke alle de indlæg i min blog hvor jeg påpejer eventuelle svagheder ved ledelsen (hvis der nu rent teoretisk var nogle svagheder) eller inkompetente medarbejdere (som heldigvis ikke er her mere), eller andre ting, der kunne reflektere dårligt på firmaet.

Hvis man googler zmag finder man en masse ting, der ikke har noget med Zmag ApS at gøre, så der kan mine sure opstød drukne i mængden, og derved ikke skade nogen.

Så som den loyale medarbejder jeg er, så gør jeg mig umage for, at mine blog indlæg og kommentarer ikke kommer til at koste firmaet noget. Dette gør jeg blandt andet ved at mine indlæg ikke dukker op ved søgninger på firmaet.

Mængden af CYA overstiger langt mængden af indhold efter jeg er blevet censureret...

Strittegitte sagde ...

Hallo det er min blog og her behøver man ikke noget CYA arktioner !? Her inde på man skrive alle de grimme ting man vil om zmagS man vil... vi har jo altså ytringsfrihed i dette land og på min blog !? Jeg er den eneste der cencurere folk her inde !? Og det vil jeg kun gøre hvis folk skriver noget grimt om mig eller noget rasistisk !?

Anders Borch sagde ...

... og med alle de gange zmags er blevet nævnt i kommentarene nu, så er dette blog indlæg ved at bevæge sig opad i google hits når man søger på zmags :D

Strittegitte sagde ...

Oops... det var næsten ikke med vilje *lol*

Strittegitte sagde ...

Uh... nummer 11 på listen når man googler :-D Sejt nok !?

Strittegitte sagde ...

Hm... nu er alle z-cheferne tilbage i bixen !? Mon der er noget drama efter efter at Zmag-erne er tilbage fra en Z-delicious ferie !? Jeg kender da hvetfald mindst en Zmags medarbejder der gerne ville tale med sin chef bag lukkede døre... Lad os håbe at de begge veder tilbage i live !? Damn... jeg får en ide "Zmags the series" Det bliver sgu lige så spændene som Heroes :-) HA HA HA...

Anders Borch sagde ...

zHeroes... hmm... måske der kunne være basis for en tegneserie...

Strittegitte sagde ...

Ha ha så kan Sune aka pophår være en af vores Z(H)eroes med den fantastiske ability at han kan spise uendeligt meget !?